One Direction

One Direction

sobota, 9 czerwca 2012

Pseplasam xD

Przepraszam,że rzadko dodaję posty. Mam teraz taką sytuację,że mam na nodze taki gips-usztywnienie i wchodzę na kompa tylko na jakieś 10-20 minut dziennie(Od dzisiaj,bo wcześniej w ogóle nie wchodziłam)
Rozdział chyba pojawi się w piątek albo w sobotę,bo w piątek mi to zdejmują. Prozę o wyrozumiałość.

Co do komentarzy...

Proszę o komentarze! Ale to nic nie da. Bo przecież domagacie się rozdziałów ale prawie nikt ich nie komentuję. Gdy by było z 5komentarzy to już bym się ucieszyła.

Chcę jeszcze zaznaczyć,że jeśli ktoś jest animowy to proszę się podpisać na końcu PRAWDZIWYM imieniem,albo ewentualnie nickiem ,ale napiszcie w komentarzu jakie macie imię i jaki nick będziecie używać.
I nie piszcie kilku komentarzy do 1 rozdziału tylko jeden. (jeden do jednego rozdziału)

Robić to:
Kolejny rozdział=5komentarzy(albo więcej)?
Proszę o opinię.
                                                                                    Patt_^^ 


Polska-Grecja  1:1
Rosja-Czechy 4:1
Oglądaliście? Co to był za gool ;P
Bardzo mi przykro,że Wojtek Szczęsny musiał zejść z boiska. I już nie będzie mógł zagrać w następnym meczu z Rosją. Ale cieszę się,że Tyton obronił karnego. Jak on to wyczuł.
Wtorek Polska-Rosja Oglądajcie.

Jak na razie punkty naszej grupy:
Rosja-3pkt.
Polska-1pkt.
Grecja-1pkt.
Czechy-0pkt. 

Miejmy nadzieję,że wyjdziemy z grupy,a na razie 2 mecze przed nami.

Patt_^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz